محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچولوی مامان

ماهگرد 17

1393/4/24 15:27
نویسنده : مامانی
738 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 24 تیر ماه 1393  و من 17 ماهه شدمجشن

مثل هر روز صبح زود با مامانی بیدار شدم و رفتم مهد ولی امروز مامان زودتر اومدن دنبالم چون قرار بود باهم بریم بهداشت  واسه کنترل 17 ماهگی

اینجا مامان جون اومدن دنبالم ولی من میخواستم سرسره سوارشمخندونک

و چون پسر خوبی بودم اجازه دادن  چند تا سر بخورم بعد بریمبغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و بالاخره رضایت دادم که بریم ...

 

 

 

 

 

 

 

و رسیدیم به بهداشت اونجا یه خانومه مهربون وزنمو اندازه گرفتن و گفتن وزنش بازم تغییری نکرده ببرینش دکتر و صور ت مامان اینجوری بودخطا

مامان جون  هم گفت پیش دکتر رفتیم و  گفتن وزنش خوبه  و برگشتیم خونهخسته

خونه که رسیدیم تا لباسا مو دراوردن رفتم طرف تابم  تا سوار شم و تاب بازی کنم راضی

ودیدم مامان با دوربینش باز اومدخندونک

 

 

 

 

 

 

حالا اگه این مامان خانوم گزاشتن بیام پایین غمگین

 

 

 

انقد گریه کردم تا اوردنم پایین 

اینم عشقم توپم که بی تو هرگزززقه قهه

مامان بابا علاقه منو و تو رو  بهم دیگه نمیفهمنکچل

 

 

یک شب که افطاری رفتیم خونه پدرجون من توپ پسرخاله رو دیدم و انقد واسش گریه کردم تا باباجون موقع برگشتن خونه منو بردم و واسم این توپ خوشگلو گرفتن تو مغازه هم انقد هی توپ توپ گفتم همه منو نگاه میکردن یه اقایی هم که انگار مربی بود گفت : وایییییی خدای من این بچه بزرگ بشه دسته مسی و بسته

میایی تو باشگاه من؟؟؟

منم گفتم  نه نمیام من میخوام برم پیش رونالدوخندونک

 

 

 

این بازی فکری رو سه ساله مامان  واسم نگه داشتن  منم دیدم به من نمیدنش رفتم کارتونشو پاره کردم آوردمش بیرونخنده

 

 

 

 

 

 

این کارو هم خیلی دوست دارمممممخندونک

 

 

 

آخیش خیلی خسته شدم من برم لالاخواب آلود

 

 

 

 

 

عاشقتم مامانیمحبتبوس

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

بابای ملیسا خانم ناناز
28 تیر 93 18:31
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این شبهای عزیز و عرض تبریک بدلیل وبلاگ قشنگ و زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر ناز بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر به کلبه سبز و مجازی ملیسا تشریف بیارید و با گذاشتن چند خط یادگاری ، این کلبه کوچیک و خاطره ساز رو مزین کنید .
شیما مامان شاهین کوچولو
30 تیر 93 13:45
وای چ باحال خودش بلده از سرسره تنهایی بره بالا چ جاااااالب... ماشاله خیلی باهوش و زرنگه... خاله به قربوووونش عزیییییییزم عشق توپ و فوتبالم که داره رونالدوی ایندمونه دیگههههههههه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم که به ما سر زدین
مامان محمدامین
30 تیر 93 14:51
عاشق خودت و پسر نازتم .... خیلی از دوستی با شما خوشحالم. لینکتون میکنم...اگه شما هم مایل بودین مارو لینک کنید
شقایق.مامان حباب
1 مرداد 93 15:13
سلام عزیز خاله. قربون بازی کردنت. عکسات خیلی خوشتل و نازه عزیز دلم. بوووووووووووووووووس
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان سارا
2 مرداد 93 17:41
17 ماهگیت مباررررررررررک محمدصادق جونم.ورووجک چه قشنگ از سرسره میری بالاموفق باشی فوتبالیست کوچولووووووووووووو
مامانی
پاسخ
نمیزاره بگیرمش وقتی میره بالا خیلی خطرناکه
نیرا
10 مرداد 93 15:07
افرین به این گل پسر بلا، که اینقدر قشنگ حرف می زنه و بازی می کنه، هزار ماشالله
مامانی
پاسخ
ممنون نیرا جون
مامان شراره
20 مرداد 93 15:21
17 ماهگیت مبارک ناز نازی.چه پسر نازی دارین خدا براتون ببخشه.من لینکتون کردم خوشحال میشم به وبلایگ ماهم سربزنید.ماهم نیما جونم مشهدی مثل پسلی ناز شما
مامانی
پاسخ
مموم حتما سر میزنیم