محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

فرشته کوچولوی مامان

6 ماهگیت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1392/6/10 9:55
نویسنده : مامانی
425 بازدید
اشتراک گذاری

1

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comپسر گلم 6 ماهگیت مبارکniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com


 

دیگه واسه خودت مردی شدی هاniniweblog.com

مامان و بابا به وجودت افتخار میکنن عزیــــــــــــــزمniniweblog.com

تنهایی میشینی و با اسباب بازی هات بازی میکنی niniweblog.com

تو صندلی غذا خوریت میشینی و کارتون نگاه میکنی niniweblog.com

ازخودت صدا در میاری بابابابابا و ماما میگیniniweblog.com

البته اینا فکر میکنم فقط در حد صدا در آوردنه

وقتی نگات میکنیم میخندی قربونه خندهای شیرینت برم من

niniweblog.com

پنج شنبه با مادر جون رفتیم واکسنتو زدیم عزیزم 31 مرداد  دردت گرفتو وگریه کردی قربونت برم من اشکاتو نبینم مامانیniniweblog.com

همش دعا میکردم اذیت نشی چون واست عقیقه کردیم و فرداش ولیمه گرفته بودیم 

خدارو شکر هم اذیت نشدی گلم و پسر خوبی بودیniniweblog.com

تازگی ها همش با پسرخاله هات دوست داری بازی کنی

تا میبینیشون ذوق میکنی و جیغ میزنی و میخندیniniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ندا
23 مرداد 92 11:21
آپم


عزیزم آدرس وبتو برام بزار
مامان ندا
26 مرداد 92 18:54
لینکت کردم نازنین جون


ممنون گلم
مامانی رایان کوچولو
27 مرداد 92 11:03
پس کو عکس؟
همینجوری خالی خالی ؟

مبارکه شش ماهگیت خاله جوووون


میبخشی خاله جون تنبل شدیم
مامان محمد
27 مرداد 92 23:12
مرسی خاله مارا لینک کردید.
سارا مامان محمدرضا
29 مرداد 92 17:11
تولدت مبارک محمدصادق جون
نازنین جون چند وقته میام وبلاگتون چیزی ننوشتی. کجایی خانومی؟ سرگرم محمد صادقی نه؟


آره عزیزم شاغل هم هستم سخته ولی به خاطر پسری سعی میکنم بیام
nira
2 شهریور 92 10:05
6 ماهگیت مبارک


ممنون
سارا مامان محمدرضا
3 شهریور 92 22:18
6 ماهگیت مبارک باشه گل پسر. این عکسو تازه گذاشتی. نه؟ دفعه پیش نبودش. چه عکس قشنگی. بزرگ شدی ماشالله. نازی جون منم شاغلم و جدیدا کمتر به وبلاگ سر میزنم. اما هر روز سر کار نمیرم. هر روز میری سر کار؟ پسرتو کی نگه میداره وقتی نیستی؟ عزیزم آپم بیا. بدو بیا
مثل هیچکس
6 شهریور 92 1:43
6ماهگیت مبارک گلم دوست دارم .
مامانی رایان کوچولو
6 شهریور 92 11:03
حالا شد به به چه عکسی هم گذاشتی هزااار ماشالله گل خاله
مامان مهرسام
12 شهریور 92 18:34
ای شیطون بره ناقلا پوشیدی؟ خیلی بهت میاد...6 ماهگیت مبارک


مرسی خاله جونننننننننننننننن
سارا مامان محمدرضا
3 مهر 92 13:43
جوجوی ناز ما. 7 ماهگی تو هم مبارک باشه. مامانی عکس جدید بذار گل پسرتو ببینیم. نازی جون با اینکه سرت خیلی شلوغه خیلی ممنون که به ما سر زدی.


قربونت برم من در حال اسباب کشی بودم کامل جابه جا بشم حتما میاممممم
فرزانه
8 مهر 92 11:39
سلام. ماشاله کوچولوی زیبایی دارید. منم ماه 8 بارداری هستم خوشحال میشم به وبم سر بزنید تا از تجاربتون استفاده کنم.
مامان مهرسام
9 مهر 92 1:23
ای نازنین چه تنبل شدی مادر
مثل هیچکس
13 مهر 92 8:25
پس چرا دیگه نمیاید مگه هنوزم کاراتون مونده قرارشد بعد اسباب کشی زود بیاید پس چی شد مامنتظریم ....
مثل هیچکس
16 مهر 92 0:01
عزیزم روز کودک مبارک ایشالا روز پزشک هم بهت تبریک بگیم .