محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

فرشته کوچولوی مامان

پسر گلم بدنیا اومددددد

1391/11/24 3:00
نویسنده : مامانی
470 بازدید
اشتراک گذاری

خوش اومدی گل مامان

پسر قشنگم ساعت ٣ ظهر ٢٤ بهمن در بیمارستان رضوی مشهد بدنیا اومد

اما خاطره زیبای اون روز...

صبح زود ساعت ٦ با مامان و همسرم رفتیم بیمارستان تا ساعت ٧.٣٠ که دکترم خانم کلانتری پور اومد و بعد از یکسری کارا رفتم تو بلوک زایمان و معاینه شدم و بعد آمپول قشار شروع شد درد من داشت بیشتر میشد تا ساعتای ١١.٣٠ فهمیدن کیسه آبم پاره شده و بچه مکینیوم کرده و قرار شد سزارین کنن و گفتن ریسک اگه صبر کنیم منم منتظر بودم تا کارا انجام شد و رفتیم اتاق عمل ساعت ٢.٣٠ بود وبیهوشم کردن وقتی بهوش اومدم چیزی زیاد نمیدیدم گیج بودم فقط متوجه شدم پرستارا به بچه شیر میدن ساعت ٤ از ریکاوری آوردنم تو بخش و همه اومدن دیدنم و همسر عزیزم قلب

و تازه اونجا بود که پسر گلمو درستو حسابی دیدمماچ

 

اما از شما بگم پسرم ساعت ٣.٣٠ بردنت به بابا جون نشونت دادن بابایی میگفت چشمات بازه باز بوده اطرافتو نگاه میکردی مادرجون هم حسابی تعجب کرده بودن قربونت برم منبغل

واقعا مادر شدن سخته الان میفهمم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)