محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

فرشته کوچولوی مامان

برای پسر آسمونی خودم...

1391/8/5 9:21
نویسنده : مامانی
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان و باباniniweblog.com

الان حدودا ٥ ماه و ١٤ روزه تو دل مامان هستیniniweblog.com

تقریبا از ماه سوم تکونای خیلی آرومی میخورری ولی الان دو هفته ای میشه تکون خوردنات بیشتر شده وپسر مامان حسابی داره بزرگ میشهniniweblog.com

منو بابا جون واقعا بعضی وقتا دلتنگت میشیمniniweblog.com

البته شما کنار ما هستی عزیزم فقط همینکه نمیشه روی ماهتو ببینیم سختهniniweblog.com

مامانی ما امیدواریم بتونیم بهترین آینده رو برات بسازیمniniweblog.com

 

انشاالله خدای مهربون که خودش شما رو به ما هدیه داد این توانایی رو به ما بده تا بتونیم پدر و مادر خوبی واسه شما باشیمniniweblog.com

راستی مامانی منو باباجون چند وقته تو فکر بودیم و دیدیم چون شما نزدیک میلاد پیامبر (ص) و امام صادق(ع) به دنیا میایی اسم شما رو   محمد صادق  بزاریم niniweblog.com

امیدوارم آینده روشنی داشته باشی عزیزمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مریم
6 آبان 91 15:33
سلامممممممممممممم اسنش قشنگه مباارکهههههه

نی نی منم فوتبالیست شده ماشاءالله





قربونت عزیزم

انشاالله نی نی هر دومون سالمو سلامت بدنیا بیان
الناز(ممول)
8 آذر 91 22:16
سلام عزیزم خدا نی نیتو برات نگه داره
عزیز دلم من لینکتون کردم اگه خواستید شما هم مارو لینک کنید
ممنونم





مرسی باشه عزیزم
مهسا
13 دی 91 10:32
دوران قشنگی یکم سخته لذتش و ببر . به من سر بزن نفس دوباره