محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچولوی مامان

روز مادر ...

1393/2/3 0:31
نویسنده : مامانی
663 بازدید
اشتراک گذاری

و امسال دومین سالیست که مادر بودن را با تمام وجودم احساس میکنم

و چه زیباست این حس زیبا و دوست داشتنی 

 عزیز دلم

پسر گلم

خیلی شب ها وقتی میخوابی به تو نگاه میکنم

 و به لحظه بدنیا اومدنت فکر میکنم

و به اینکه دنیامون با تو چقدر قشنگ شده 

هر روز که شاهد بزرگ تر شدنت هستم و میبینم با چه سرعتی روزها از پی هم میگذره و من انقد درگیر رسیدن به توام که به کل خودمو فراموش کردم 

واقعا مادر شدن با تمام لذتتش سخته 

ولی با وجود پسر نازی مثل تو همه این مشکلات چیزی نیست 

خوشحالم که مادر شدم وامیدوارم لایقش باشم 

عاشق مامان گفتناتم ها خوشگل من

تازگی ها هم وقتی خیلی خسته ای و حال نداری میای دنبالم

میگی مامان جون با اون لحنه صدای ناز خودت

قربونه مامان گفتنت 

پسندها (1)

نظرات (3)

sepide
4 اردیبهشت 93 15:28
عزیزم خدا حفظ کنه محمد صادق جونو.روزت مبارک مامان مهربون
مامانی
پاسخ
ممنون سپیده جون روز شما هم مبارک
نیرا
9 اردیبهشت 93 16:55
واقعا که مامان گفتنشون ،شیرین ترین کلمه ایه که ادم می شنوه
مامانی
پاسخ
آره عزیزم
مامان سارا
5 خرداد 93 4:05
چه جملات زیبایی نوشتی نازی جون. منم وقتی بهم میگه مامان خیلیییی خوشحال میشم. خخخخ. روزت مبارک گلم.