محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

فرشته کوچولوی مامان

بخواب عزیزم میخواهم عاشقانه خوابیدنت رو تماشا کنم ...

1392/9/27 23:57
نویسنده : مامانی
7,683 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

1

 

 

لالا گل ستاره   یه قصه دارم برات دوباره

لالا گل بابونه مامان  واسه توامشب میخونه


2

 

 

لالا  ای گل شبنم از لولو یه وقت نترسی نازم

لالا ای گل شبو من کنارتم نگی مامان کو


3

 

من کنارتم نگی مامان کو

لالا گل  بنفشه بخند تا دنیا واسم قشنگ شه

 

4

 

لالا گل نیلوفر اگه نباشی دل میشه پرپر


لالا ای گل نیلو نمیزارمت هیچ روزی تنها

Valentine smiley 082

5

 

لالا ای گل پونه مامان همیشه مامان پیشت میمونه

لالا ای گل مرداب من میبوسمت تو آروم بخوابValentine smiley 022


7

Valentine smiley 119

لالا ای گل میخک بزار تو دستم تو دست کوچک

لالا ای گل سوسن اگه نباشی دلا میپوسن

 

8

 

لالا ای گل مریم باید بخوابی تو دیگه کم کم

لالا ای گل مرداب من میبوسمت تو آروم بخواب

Valentine smiley 178

6

Valentine smiley 060

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)