محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

فرشته کوچولوی مامان

آقا شده گل پسرم

1392/4/24 13:08
نویسنده : مامانی
380 بازدید
اشتراک گذاری

 ٥ ماهگیت مبارک عشق کوچولوی ما

 نایت اسکین

 

پسر قشنگم به همین زودی ٥ ماهگیتم تموم شد و وارد ٦ ماه شدی羊羊0027

هر روز چیزای جدیدی یاد میگیری ولی قشنگم انقد درگیرم که همشو وقت نمیکنم واست بنویسم

فقط دلم میخواد بدونی من و بابا عاشقتیم  و هر کاری برای راحتیت انجام میدیم

تو این چند هفته غذای کمکی رو  شروع کردم برات

از فرنی و لعاب برنج و حریره بادوم  شروع کردم

و الان ١ هفته ای که  سوپ هم میدم نوشه جان کنین羊羊0021

البته کمپوت سیب هم برات درست کردم وخیلی دوست داری

آب هویج هم ١ بار بهت دادم در حد چند قاشق دوست داشتی

ولی از سرلاک بدت میاد شیـــــــــــــطون

وقتی غذا با قاشق میدم بهت همرو بوووووووووووووووو میکنی میریزی بیرو ن خوشت میاد

 تمام سعیتو میکنی که به شکم برگردی یکم میخوای دور بزنی خسته میشی و نق نق میکنی

 

خیلی دوست  داری بشینی مامان جون از همون اوایل که تو راکرت میزاشتمت خودتو بالا میکشیدی که بشینی ولی الان یک کوچولو خودتو نگه میداریbaby laughing icon

گل مامان نمیدونم چته تازگی خیلی بیقراری میکنی موقع خوابیدن همش گریه میکنی

مجبور شدیم واست گهواره بگیریم شاید راحت تر بخوابی عزیزکمbaby sleeping icon

هنوزم خونمونو تحویل ندادن و جابه جا نشدیم و همچنان مهمون مادر جون و بابایی هستیم

و شما حسابی بهشون عادت کردین

1

 

 

2

 

 

راحت بخواب فرشته نازمفرشته 

 

 

4

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

7

 

 

 

 

شکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahang 

شکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahang شکلک های شباهنگ Shabahangشکلک های شباهنگ Shabahang

 

 

 

 

2

 

 

 قربونه خندهای شیرینت عزیز دلم

 

 

 

4

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مریم
26 تیر 92 15:09
به به چه گل پسری 1000 ماشاءالله


قربونتون
سارا مامان محمدرضا
29 تیر 92 9:00
تولد 5 ماهگیت مبارک پسر گل! با تبادل لینک موافقید؟ من با اجازه لینکتون کردم.
مامانی رایان کوچولو
29 تیر 92 12:00
ای جوووووونم موهات بلند شده پسرگلم
مامانش کجاییی دلمون برات تنگ شده


بدجور درگیر بودم میایم به زودی
nira
30 تیر 92 11:11
5 ماهگیش مبارک


ممنون خاله جون
مامان محمد
23 مرداد 92 10:35
سلام ماشالله چه گل پسرنازی خدا حفظش کنه .اگه مایلید تبادل لینک کنیم تامقدمه ای باشه برای اشنایی بیشتر .اگه اجازه بدبدمااول پیشقدم میشیم خوشحال میشیم اگه به ما سر بزنید مرسی


مرسی به ما سر زدین دوست جون