محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

فرشته کوچولوی مامان

21 ماهگی +تولد مامانی

1393/8/24 22:18
نویسنده : مامانی
1,054 بازدید
اشتراک گذاری

 

          عکس متحرک تبریک تولد

 

 

 

 

 

 

عکسا زیاده بریم ادامه مطلبخندونک

 21ماهگیت  هم از راه رسید پسرم

این ماه  21ماهگی شما همراه شد با تولد 27 سالگی مامان  8/24 ماهگرد21شما بود و روز قبلش 8/23تولد مامانی

 هر روز در حال تغییر و تحولی عزیزم و به سرعت داری بزرگ میشی صحبت کردن که خیلی خوب شده هر چی میگیم تکرار میکنی جمله میگی 

بعضی وقتا یه حرفایی میزنی که منو بابایی انگشت به دهن میمونیم بعد غش میکنیم از خنده

اگه دعوات کنم  سریع میایی خودتو لوس میکنی مامانی بلغم و خودتو میچسبونی که بوست کنم 

تو بازی های مورد علاقت ماشین  و لگو  و رو بیشتر دوست داری البته تازگی کتاب هم ورق میزنی و احساس میکنم علاقه پیدا کردی که واقعا خوشحال شدم

خوابیدنت خیلی خوب شده قبلا باید خیلی اروم کارامو انجام میدادم که سر صدا بیدارت نکنه و مدام لالایی بالای سرت بود ولی حالا خداروشکر خوابت عمیق تر شده و صبح ها بلید به زور بیدارت کنم از 18ماهگی با پستونک خداحافظی کردی و از 20ماهگی شیر خشک و هم قطع کردیم چون به شدت بهش وابسته شده بودی و به جای اون شیر پاستوریزه رو امتحان کردیم ولی موقع خواب صبح و ظهر و شب شیشیه پر میخوری  

خیلی شیرین زبون شدی هر جا میریم انقد خودتو لدس میکنی همه قربون صدقت میرن  خیلی خوب بلدی به خواسته ت برسی 

وقتی میفهمی یه کاری و نباید انجام بدی  و ما داریم نگاهت میکنیم سریع  تغییر میدی  مثلا میری از صندلی بالا ما نگاهت میکنیم میگی میشینم  

میام تو اتاقت ببینم داری چی کار میکنی میگی بازی میکنم 

میگم نرو بالا خطرناکه میگی بالا نری خطرناکه میفتی

دو ماه به شدت عاشق کارتون مستر بین شدی و مدام  تو گوشی مامان نگاه میکنی  که واقعا لا هم درگیر بودیم که باباجون رفت واستون سی دی گرفت و راحت شدیم  و از وقتی مستر بین میبینی علاقه زیادی به خرس پیدا کردی  همش خرساتو بغل میکنی بوس میکنی ناز میکنی لالایی  میخونی واسشون

به کارتون پینگو و اولک و بولک و موزی و مازی هم علاقه پیدا کردی

تنهایی بازی کردنت بیشتر شده و بعضی وقتا نیم ساعت تا 45دقیق تو اتاقت سرگرمی

توپ بازی  و علاقه شدیدت به توپ یکم کمتر شده  و به جاش با اسباب بازیهات بازی میکنی 

این ماه مربیت عملکردتو توی مهد واسم فرستاده بود که نوشته بود محمد صادق جون بسیار باهوش و شیرین زبون شده و کلماتش روز به روز بیشتر میشه بسیار پر احساس و مهربونه با دوستاش رابطه خوبی برقرار میکنه و نسبت به اونا مهربونه کتاب خوندن و شعر خوندن و رو خیلی دوست دارهو استقبال میکنه

قربونت برم من مامانی که انقد مهربونی 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کیک تولد مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ندا
19 دی 93 12:54
21ماهگیت مبارک نولدمامانی هم مبارک ان شالله سالهای سالهای درکنارهم جشن بگیرین
مامانی
پاسخ
ممنون ندا جون خوشحالمون کردین سر زدین
شیما مامان شاهین کوچولو
20 دی 93 19:42
صفورا گلی تولدت مبارک عزیـــــــــــــــزم ایشاله تولد 200 سالگیتو در کنار شوشو و محمدصادق و یه جین بچه جشن بگیری
مامانی
پاسخ
خخخخ مرسی شیمایی
رونیکا
28 دی 93 11:02
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com
زهرا مامان ایلیا جون
17 بهمن 93 18:42
سلام .عزیزم 21 ماهگی پسری و تولود خودتون مبارک ایشالا همیشه شاد باشین
مامانی
پاسخ
ممنون زهرا جون
مامان رادمهر
18 بهمن 93 12:06
سلام افتخار دادین لینکمون کردیم شمام لینکین عزیزم تولدتونم مبارک
مامانی
پاسخ
ممنون لطف کردین
مامان امیرعباس و ارغوان (دوقلوها)
25 بهمن 93 10:57
تولدتون با تاخیر یک ماهه مبارک
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم